Blogger templates


мℓιк ѕιαραкαн gα∂ιѕ мιѕтєяι ιηι

Share

∂αяι нιкαуαт мαвυℓ вσσк ιη ∂α нσυѕє

ρσѕт ву: нυℓυ вαℓαηg ρєηנαgα ιѕтαηα

тєραк ѕιяιн ∂ιнυℓυя, мυℓυт мυℓα мєηgυуαн

ѕєѕιяιн вєяιηтι gαмвιя ∂αη

ριηαηg.





Cerita Dibuka Bukan Bermadah.
Al-kisah.... si ayu bangat!.Bukan yang sanggap mahu pun Bengappppp!!!...............
Minatnya minum milo sampai tersembur, siapa sebenar gadis ini????
gelagatnye yang gila-gila, Tetapi pemalu bila kita mengenali. sifat sang קยtєгเ, malu dan diri memang sudah sebati.
ngeh² gelak jahat.....

......... apa lagik hamba nak cerita pasal gadis nie yer

mula la disini ku bercerita...


"baru nak mula cerita adehhhh....

ingat senang kew nak susun ayat
Begini!!!

Nama Sebenar Puteri Ini Si Sya Mila Panggil mila jer yer . AhaKKszzzz cool kan. sesiapa yang blurrrr!~#$#%*#& dengan Nama nie Sah Korang memang tak tengok AF yang lepas²... argrhhh bukan tu masalahnye.
yang hamba cuba nak kongsikan........

dia nie nampak pendiam bila berhadapan....
Tapi bila dalam chat box
PEH!!!!
Dia kenakan orang sesungguh. Der!!! ku kesah tu semua. Lantak dia la. Tu hal dia "hulu Balang"

apa pun mila memang the Best
kita kawan² tak mahu lawan yuk!!!!!
peace

entry nie sengaja di publish kan sebagai tanda meng-reply balik ngeh²

Post By:
Hulu Balang









2 ¢σммєηтѕ ρєη¢σηтєηg:

  1. milo♥ said...:

    ouh , demmm . raja kenekan den balik . saje jerk niyh . hesshh . wakaka

  1. Istana Mayori said...:

    ngeh² ku tak sengaja.
    tapi ku adakan.. hahaha

Post a Comment

Envoys from the Palace Mayori.
Thank you for your comment .....
back again to read the court messengers.

signature
مايوري ⌠ª⌡ª♂Rimba™